Skip to main content

Cincin Itu Sekadar Hadiah - Nelydia Nafi Dirisik, Tunang

daftar poker online
Foto cincin di jari bagus yang dimuatnaik oleh pelakon Nelydia Senrose baru-baru ini menerusi laman Twitter telah menjadi bualan hangat, sekaligus mencetuskan andaian dirinya sudah dilamar jejaka yang dikenalinya tidak hingga setahun.





Enggan disalah ertikan, Nelydia telah tampil menafikan bahawa dirinya sudah dirisik atau bertunang dengan jejaka yang berasal dari pantai timur itu.

Pelakon berusia 23 tahun ini mengakui cincin tersebut yakni pinjaman daripada kekasihnya yang dikenali sebagai Hafiz.

"Saya akui cincin yang dimuatnaik baru-baru ini yakni pinjaman istimewa daripada Hafiz. Namun pinjaman cincin itu bukan bererti saya sudah bertunang ataupun telah dirisik oleh keluarganya.

Klik untuk gambar besar


"Cincin itu sekadar hadiah kepada diri saya yang diberikan oleh Hafiz. Hubungan kami masih diperingkat awal serta dalam fasa berkenalan dan saya berharap biar akan ada pengakhiran yang baik untuk relasi ini.

"Saya harap biar semua doakan yang baik-baik untuk relasi ini kerana saya bukan seorang yang main-main dalam sebuah hubungan," katanya.

Ditanya mengenai statusnya, adik kepada pelakon Uqasha Senrose itu menegaskan yang dirinya masih solo.



"Saya bukan tunangan sesiapa. Selagi belum berkahwin, saya masih hak milik ibu bapa," jelasnya saat ditemui pada pertunjukan fesyen koleksi raya Impian By Nelydia untuk Starvilion Idulfitri 2018.

Mengenai status Hafiz yang dikatakan jutawan, Nelydia tidak memiliki jawapan pasti. Pelakon Setia Hujung Nyawa itu bagaimanapun, mengakui ia sudah bersedia meninggalkan zaman gadisnya.

"Secara peribadi, saya sudah bersedia melangkah ke gerbang perkahwinan. Seperti orang lain, saya juga mendoakan pengakhiran yang baik sekiranya menjalin relasi cinta," tuturnya.










www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & Berita harian


         ________________________

 Foto cincin di jari bagus yang dimuatnaik oleh pelakon Nelydia Senrose gres CINCIN ITU SEKADAR HADIAH - NELYDIA NAFI DIRISIK, TUNANG

Comments

Popular posts from this blog

35 Foto: Sekali Lafaz - Shila Amzah Sekarang Bergelar Isteri

daftar ceme online Kira-kira jam 6.25 petang semalam, penyanyi Shila Amzah telah sah bergelar isteri kepada pilihan hatinya, Haris Idraki Elias dengan sekali lafaz. Melalui gambar yang dimuatnaik, Shila nampak cukup ayu dengan persalinan serba putih yang sedondon dengan pasangannya itu. Melalui gambar yang dimuatnaik, rata-rata peminat penyanyi ini memuji keayuan pengantin di hari yang cukup istimewa dan bermakna ini. Klik untuk gambar besar Dalam majlis yang diadakan secara sederhana itu telah dihadiri oleh hebat keluarga, teman rapat dan rakan selebriti. Antara rakan selebriti yang turut hadir yakni Fara Fauzana, Jihan Muse dan juga Zara Zya. Menurut Shila, ia masih belum menetapkan sebarang tarikh resepsi lagi dan akan berkongsikannya kelak. Sebelum ini, penyanyi lagu 'Patah Seribu' itu mengikat tali pertunangan dengan Haris Idraki pada November kemudian di kediaman keluarganya. Suami Shila, Haris bekerja dalam sektor kewangan di kota London dan ia

7 Gambar - Gelagat Terkini Ungku Zara, Anak Linda Onn

bandarqiu Pasti ramai yang ingin melihat gelagat terkini anak sulung penyampai radio terkenal, Linda Onn yang diberi nama Ungku Zara. Melihat gambar yang dikongsikan oleh Linda di laman Instagram, siapa yang tidak geram dengan gelagat Zara yang sekarang berusia dua bulan. Untuk makluman, anak Linda ini dilahirkan pada 24 Februari 2018 di Hospital Canselor Tunku Muhriz (HCTM), Cheras. Memang comel anak Linda dan supaya pasangan ini dilimpahi kebahagiaan dengan kehadiran orang gres dalam keluarga mereka. Klik untuk gambar besar www.myartis.com / Foto: Linda Onn IG          ________________________ :: FACEBOOK :: INSTAGRAM :: TWITTER :: :: YOUTUBE :: SANTAI :: PAPARAZZI :: SEJARAH MYARTIS ::

Bersatus Isteri - Shakila Khoriri Elak Pakai Seksi

tips poker "Tiada yang memaksa tapi kesedaran itu tiba sendiri. Kalau dulu masa solo, ikut suka hati sendiri. Apabila sudah berumah tangga, kita perlu pintar jaga diri dan penampilan. "Suami beri lampu hijau untuk terus mencari rezeki dalam bidang seni, cuma saya harus bijak memakai peluang dan menjaga batas. Bukanlah bermakna selepas kahwin gres boleh berubah secara total. "Ini kerana dulu pun saya tidak seksi, tapi perubahan ini berlaku barangkali seiring kematangan," kata pelakon Shakila Khoriri yang mengaku ia sekarang semakin teliti menjaga penampilan dengan mengelak pakaian mencolok mata semenjak berstatus isteri. Jelas Shakila, walaupun suaminya pernah memberi peringatan namun kesedaran tersebut bekerjsama tiba daripada dirinya sendiri. Shakila atau nama sebenarnya, Nurul Shakila Mohd Khoriri, 29 dan Fizi Ali yang juga penyampai radio menjalin percintaan selama tiga tahun sebelum diijab kabul pada 18 Februari lalu. Klik untuk gambar besar